Emaline

Alla inlägg under oktober 2013

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 31 oktober 2013 23:45

Hej, en väldigt trött tjej här.. :/

Idag var jag på praktik, praktiserar ju på en förskola, och imorgon är min sista dag, då ska vi fira lite halloween, baka lite, se på stadens hjältar och äta popcorn, samt klä ut barnen och sminka dom, det har jag fått som uppgift!

När jag slutade så åkte jag direkt in till Göteborg och mötte upp Malin som skulle pierca sig, och efter ett tag kom Emilie och Belle, sen åkte vi tillbaka till Kungsbacka och träffade massa kompisar där, sen gick jag iväg för jag skulle möta en kompis som heter Rebecca och vi sminkade oss till vampyr och draculasfru..

Halloween för barn - bus eller godis
Halloween för ungdomar - bus eller sprit..

Hahah, godnatt!
Kram från Emelie !
Här kommer två bilder ifrån ikväll:P

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 31 oktober 2013 12:20

Halloj

 

Igår tog jag och Therese massa foton med min nya systemkamera. Senare köpte vi godis och träffade Anneli, Becca, Markus och Jonathan och drog hem till Therese. Vi  lyssnade på hög musik och hade as kul. Kom hem halv tolv och la mig halv tre. Imorse när jag vaknade var jag as trött fundera på se några avsnitt av charmed. Senare vet jag inte vad jag göra. Här kommer massa bilder jag och Tess tog.

PS: jag har lite problem med att ladda ner appen på mobilen därför bloggar jag via datorn så länge tills jag lyckas ladda ner appen så vet ni varför   

Kram Malin   

 

                                   

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 30 oktober 2013 15:51

Hejssvejs!

En superglad Emelie här !
Pappa har äntligen lagat min dator hemma, så jag slipper våldgästa hans sovrum för att kolla på netflix på hans
smarttv.. Så nu kan jag kolla i mitt egna rum .. För skoldatorn är väldigt dålig, måste verkligen säga det.. Det laggar när man tittar på film online..
Och jag har väldigt mycket virus på datorn.. Tyvärr .. Haha! Men nu måste jag kolla busstider .. Puss

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 30 oktober 2013 07:15

Just nu har alla lov utom jag, jag har prakik..
Men det är kul,
Börjar om typ 50 minuter, och jag har inte klätt på mig än! Bra jobbat Emelie!

Hursomhelst, jag praktiserar på en förskola,
Det är runt 20 barn , det är faktiskt kul :)

Men nu måste jag klä på mig och så vidare?!
Puss

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 29 oktober 2013 21:26

Hellodär, Emelie här!

Just nu ligger jag i min säng och kollar på jurassic park 2 , igår kollade jag på jurassic park 3 och imorgon blir det väl 1an ?

Har varit sjuk idag, så bara legat hemma och kollat på pretty little liars.. I min ensamhet.
Men nu ska jag fokusera på filmen,
Puss!

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 29 oktober 2013 19:13

Hej   

 

Varit hemma hela dagen slappat typ gjort ingeting hehe utom städat mitt rum och kollat på charmed.(en serie) Nu sitter jag vid min dator och pratar med Emelie. 

 

Här är en bild på mej som Emelie tog när vi träffades i lördas ^^                      Kraam Malin!  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards