Emaline

Alla inlägg den 6 mars 2014

 Detta är våran nya blogg från och med nu ;)

:


www.nattstad.se/Emaline

Nu blir det massa ändringar i bloggen. Nä men lite ändringar jag och Emelie pratade härom dagen om  att flytta våran blogg till nattstad. Och vi har kommit fram att göra det. Jag vet inte om vi kommer ha samma bloggadress men jag tror inte det :/

Vi får vi la se jag ska flytta bloggen idag iaf. 

Kram! 

 

Att ha en bästavän är fan underbart, jag har dock flera bästa vänner men nu ska jag skriva om en speciell bästa vän som heter Emma, hon ställer upp för mig i vått och torrt, och hon är en pärla!
Tillexempel igår när hon kom hem till mig efter jag hade legat på sjukhus, med en prinsesstårta! Jag blev så glad så jag typ flög över henne och kramade henne, tror dock hon blev lite rädd, men det är smällar man får ta!
Inatt sov denna underbara tjej hos mig, vi mölade i oss tårta och skratta så vi höll på och dö åt ingenting! Jag älskar dig Emma, men det vet du redan men jag ska upplysa dig om att du är så fin och stark.. jag kommer backa dig till 100%, i love you <3

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards