Emaline

Alla inlägg den 6 januari 2014

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 6 januari 2014 11:25

Hej.. jag är förkyld och hostar och har ont i bröstkorgen när jag andas..
Klarar faktiskt inte av att vara ensam hemma hos min mamma efter att jag blev väckt utav en livslevande fågel i vårat vardagsrum .. den lät så mycket va, fast den var dock väldigt liten :(

Iaf.. Jag ligger i min säng och tänker att jag vill gå till gymmet , men får jag det ? NEJ jag är förkyld..
fuck förkylningar..
På tal om ingenting, kan inte Alexander bara smsa mig och säga att vi kan hitta på något idag, tex gå på paranormal activity , som vi ska någon dag.. och han får lixom gå med mig på den snart, har ingen aning om när den slutar sändas på bio..:( i just say.... fml .

ALL I WANT FOR 2014 IS YOU.

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 6 januari 2014 00:14

Kom precis hem efter att först ha jobbat i 6 timmar hos min faster , sen så träffade jag Adam, Tim, Henke, Fredric , Alexander , Ida, o Agnes.
Vi har typ bara luffat runt, , förstår mig inte på dom, att de klarar av att vara med mig när jag har PMS.
Det är faktiskt jävligt otroligt..

Men nu ligger jag äntligen i min egna säng och bara njuter av att smsa med Alexander , thihihihi... ska alldeles strax gå upp och borsta mina tänder innan jag somnar, får seriöst panik när jag inte borstar tänderna innan jag går och lägger mig.. hahah.

nä men nu ska jag göra det och sen sova , godnatt!


me and my "cool" friend Adam. SPYAN
i hope you read this.. just sayin'

Ovido - Quiz & Flashcards