Emaline

Alla inlägg den 12 januari 2014

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 12 januari 2014 20:43

hejssvejs !
Vad händer världen ?

Precis som min rubrik säger så är jag på väg hem ifrån Gråbo, har varit väldigt trevligt att åka hit för att träffa en gammal klasskamrat , we are still bestfriends.. även om de är en kille, som vissa inte fattar att man inte kan ha killkompisar tyvärr.

Trött som ett as och har ont i halsen.. hahaha undra varför .. nej men skoja bara :p börjar nog bli sjuk :( imorgon blir det att träna , på tal om ingenting (a)
NU VILL JAG BARA HEM OCH SOVA I MIN SÄNG .. SOV PÅ SOFFAN INATT MED EMMA.. HAR AS ONT I NACKEN OCH HELA RYGGEN.. stackars lilla mig :(
men vi höres när jag kommer hem, nu måste jag spara på mitt finfina batteri som suger. puss

Ovido - Quiz & Flashcards