Emaline

Alla inlägg den 4 januari 2014

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 4 januari 2014 17:11

Min bästa killkompis du är för go haha!
Skrev att jag hade en trevlig tjejmiddag igår när han skrev detta

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 4 januari 2014 16:47

Förlåt om jag inte bloggade igår hade fullt upp. Gick upp tidigt och gymmade med Tess vi träffade på Ida och Becca också en stund. Efter det cyklade jag hem gjorde iordning mig och tog tåget mot Gbg skulle ha tjejmiddag hos mig. Vi åt kött med sås och potatisgratäng till efterätt åt vi pannacotta super gott! Vi hade väldigt trevligt mysigt och kul. Detta måste vi göra om! Efter alla åkte hem såg jag på Batman forever till halv fyra. Jag var ett vrak på morgonen när jag vaknade. Har varit trött hela dagen. Jag pappa och Merja åkte till backaplan. Jag har köpt en fin tröja två säsonger av huset anubis och ett träningsarmband som man sätter mobilen i och lyssnar på musik när man tränar. Bilder på dom kommer senare. Jag ska snart åka hem väntar tills min mobil laddat klart ha en fortsatt trevlig lördag alla!
Kram <3

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 4 januari 2014 13:45

Hej, gick upp vid 11 idag , för att jag skulle städa och duscha och så, nu väntar jag på Emma som ska komma hit så ska vi gå ner till affären och sen ta bussen upp till henne för vi ska vara ensamma hemma och bara mysa med go mat & dryck !

Hon är min bästavän, i love her <3

Ovido - Quiz & Flashcards