Emaline

Alla inlägg under februari 2014

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 28 februari 2014 18:50

Idag har dagen varit lite seg. Haft huvudvärk på lektionen skit jobbigt! Har inte kunnat koncentrera mig någonting. Men annars har allt gått bra förutom det. Nu sitter jag på tåget ska mötta Jack på centralen vi ska till krogen. Är framme snart bloggar kanske när jag kommer hem.

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 27 februari 2014 22:38

Här är min lista på alla låtar tycker om i mello. Kommer säkert lyssna på dom i en månad innan jag tröttnar på dom haha!

Puss och godnatt på er <3




Av MalinEmelie HellbergPettersson - 27 februari 2014 22:00

Nu e man hemma från ku. När jag kom ditt såg vi på en film där Zack Efron ps: HAN ÄR SÅ JVL SNYGG! Han inte se allt från början men fattade ungefär vad den handlade om. Den handlade om någon kille som hade förlorat sin lille bror och så ser han hans spöke typ och det händer massa saker med han. Filmen var jätte bra men den är lite sorllig. Charlie st cloud heter den föresten. Imon ska jag kanske till krogen igen för att Jack inte var med. Men nu ska inte Tess med jaha vi får e hur det blir. Och på lördag ska jag på hästmässa med Anna längtar as mkt!

Har inte träffat henne sedan hon tog studenten men vi har bara pratat i telefon sedan dess sjukt va? Ska ta massa foton på hästisarna hihi^^ 

Kram! <3


 

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 27 februari 2014 19:24

När jag vaknade imorse kände jag av huvudvärken fortfarande men annars mådde jag toppen !!! Jag tog tog på mina kläder och fixa till mig. Och gick till skolan .På första lektionen kom den dumma huvudvärken tbx gahh -.-
Skolsyster va inte i skolan självklart. Som tur va hade jag en iprem iskåpet. Så jag klarade av resten av skolan. Resten av dagen har jag tagit det lugnt. Nu är jag påväg till ku = ungdomsgruppen. Bloggar igen senare
Kram!

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 26 februari 2014 19:48

Ser på high school musical på tv. Åh länge sedan jag såg på det
Loooove hsm <3333

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 26 februari 2014 16:40

Fortfarande huvudvärk och idag är jag snurrig också. Men huvudvärken har minskat lite grann. Hoppas jag blir bättre är trött på huvudvärken nu! Har inte gjort så mycket idag har vilat och sett på film.
Kram! <3

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 26 februari 2014 12:47

Sitter i skolan och degar typ, eller nä, vi har religionkunskap ^^.. kristendomen.. fast det är ganska intressant.. Efter skolan ska jag plugga matte med min kusin och sen ska jag gå och gymma i 2 timmar, men vi hörs efter pluggandet och efter gymmet! Puss

Och efter det blir det sån god pastasallad som jag gjorde för några dagar sedan :)

Ovido - Quiz & Flashcards