Emaline

Alla inlägg den 30 januari 2014

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 30 januari 2014 22:38

                             

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 30 januari 2014 22:06

Hej alla människor ^^      


Idag har jag varit i skolan inte mycket att göra det vanliga typ. Vi har pratat om hur det ser ut med miljö i skolan så har vi kollat på massa dokemäntärer om det hur det ska städas var det är mest snuskigast i skolan. Förra veckan började vi pratade om det så vi tog några bilder i skolan där det var mest vidrigast .Vi skickade iaf det till vår rektor hoppas dom gör någonting åt det.  Efter skolan har jag typ bara gråtit det hände en del saker hemma jag inte tänker nämna. Därför gick jag inte till ungdomsgruppen idag så det får bli nästa vecka ist. Jag hoppas det blir bättre för jag pallar seriöst inte mer! Men för att få upp humöret har jag lyssnat på musik och spelat wow. Imon blir det ingen skola för mig är ledig. På lödag kanske vi ska ha släktkalas därför ska vi storstäda imon men vi får se hur det blir.

Hoppas ni inte blev allt för trötta av mitt långa inlägg

kram! :)


   


Ovido - Quiz & Flashcards