Emaline

Alla inlägg den 10 januari 2014

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 10 januari 2014 21:05

Jag och Tess önskar alla en trevlig fredag! ;)



 

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 10 januari 2014 00:37

Hej, ligger fortfarande vaken i sängen , eftersom jag ligger och snackar med Alexander i telefon, jag är helt galen i honom.. skojar inte ?
Jag var jätte nere så ringde jag honom och han gjorde mig på bra humör med en gång, han bryr sig verkligen om mig ! Jag känner att denna gången kan det gå bra mellan oss, vi måste bara ta det försiktigt , skulle träffat honom i onsdags men då kunde han inte, och i idag (torsdags) var han sjuk, så trodde
seriöst att han hade dissat mig men det hade han inte, för han sa att han verkligen ville träffa mig dessa dagarna , men han har mått sjukt illa ,
och då frågade jag om han ville träffas någon annan dag istället då sa han : ja det vill jag verkligen !
så ska träffa han på söndag , mysigt !


men nu ska jag försöka sova, för nu har vi lagt på :) godnatt !

Ovido - Quiz & Flashcards