Emaline

Alla inlägg den 8 januari 2014

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 8 januari 2014 23:24

Hej , idag efter skolan var jag med Emma en stund, sen gick jag hem och vilade och efter
det gick jag hem och bara degade lite med musik och sånt. Vid halv 10 över 7 gick jag och mötte Tim, så drog vi till gymmet och väntade på Adam där i typ 20 minuter, men sen kom han så vi gick upp och bytte om,
och tränade i ungefär 1 och en halv timma,
tror jag , tråkigt skönt iaf.. kände att detta verkligen behövdes så jag ska fortsätta , tror jag ska dit imorgon igen, efter skolan drar jag dit , sen hem och duschar och sen drar jag till Göteborg och träffar Alexander :)

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 8 januari 2014 20:50

Hejsan på er inatt somnade jag inte föränn kl tre ganska segt I know. Jag var rätt trött på morgonen inte så konstigt att jag somnade kl tre inatt har varit uppe så sent dom senaste dagarna på lovet hehe. Iaf jag åt frukost tog på mig kläderna och sminkade mig och förberedde dagen för skolan det var helt okejj faktiskt. Jag besökte en ny praktik som jag ska börja på ett hunddagis igen ska börja nu på tisdag. Efter skolan drog jag till gymmet den ligger ganska nära min skola. Allt gick bra nu är jag lite trött ska ta en dusch sedan se på paradise hotell och lägga mig hoppas jag inte somnar så sent som igår...

Bloggar nog senare ha de bra så länge!

Kram

     

Ovido - Quiz & Flashcards