Emaline

Alla inlägg den 14 januari 2014

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 14 januari 2014 22:19

Hej, jag känner bara för att sjunka ner under jorden och ligga där och ruttna..
orkar ingenting längre, orkar inte äta, orkar inte träffa kompisar, orkar inte gå till skolan,
orkar verkligen inte plugga, orkar ingenting !
Vad är det för fel på mig ? någon som kan kika mig och hjälpa mig med denna frågan?
kik: eemeliepettersson , please , some nice person can help me. I know it. its just to write a little letter to me in kik. YOU CAN DO IT, BELEIVE ON YOUR SELF. haha, nej men
allt är upp och ner?
att vara tonåring är inte lätt, man tycker att alla andra har det så himla bra, men nej. Det är få som har det bra med allt.. om jag var en utav de människorna hade jag varit sjukt glad, jag skojar inte.

godnatt !

Bilden är på mig och en utav mina bästavänner!

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 14 januari 2014 19:01

Hej, rubriken säger allt.. och nu skojar jag inte.. vissa människor är dumma i huvudet.. Skyller på en för något som man inte ens har med att göra, ni människor kan ju bara dra åt helvete, Hahaha, fast sen så blir man så glad när bästavännerna ställer upp för en, Viktor och Emma, jag har en jävla massa andra bästavänner som skulle ställt upp för mig om jag berättade det för dom!

haha, iaf , Ni människor som känner igen er i detta kan bara dra åt helvete, puss älskar er också <3



på bilden ser jag ut som Lily i how i meet your Mother :P

Ovido - Quiz & Flashcards