Emaline

Direktlänk till inlägg 4 januari 2014

Tired as usual

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 4 januari 2014 16:47

Förlåt om jag inte bloggade igår hade fullt upp. Gick upp tidigt och gymmade med Tess vi träffade på Ida och Becca också en stund. Efter det cyklade jag hem gjorde iordning mig och tog tåget mot Gbg skulle ha tjejmiddag hos mig. Vi åt kött med sås och potatisgratäng till efterätt åt vi pannacotta super gott! Vi hade väldigt trevligt mysigt och kul. Detta måste vi göra om! Efter alla åkte hem såg jag på Batman forever till halv fyra. Jag var ett vrak på morgonen när jag vaknade. Har varit trött hela dagen. Jag pappa och Merja åkte till backaplan. Jag har köpt en fin tröja två säsonger av huset anubis och ett träningsarmband som man sätter mobilen i och lyssnar på musik när man tränar. Bilder på dom kommer senare. Jag ska snart åka hem väntar tills min mobil laddat klart ha en fortsatt trevlig lördag alla!
Kram <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

 Detta är våran nya blogg från och med nu ;) :   www.nattstad.se/Emaline ...


Nu blir det massa ändringar i bloggen. Nä men lite ändringar jag och Emelie pratade härom dagen om  att flytta våran blogg till nattstad. Och vi har kommit fram att göra det. Jag vet inte om vi kommer ha samma bloggadress men jag tror inte det :/ V...


Att ha en bästavän är fan underbart, jag har dock flera bästa vänner men nu ska jag skriva om en speciell bästa vän som heter Emma, hon ställer upp för mig i vått och torrt, och hon är en pärla! Tillexempel igår när hon kom hem till mig efter jag ...


Hej, förlåt att jag inte har bloggat, men jag har varit riktigt upptagen med allt, och igår när jag hade tänkt att blogga fick jag hjärnskakning för att jag satt på en bänk med ett ben på varje sida och Emma min bästa vän satte sig i mitt knä, sen så...

Hej nu är jag och några i klassen. Påväg till Halmstad. Vi ska kolla på en högskola. Bloggar när jag kommer hem. ...

Ovido - Quiz & Flashcards