Emaline

Direktlänk till inlägg 7 januari 2014

Surig och trött

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 7 januari 2014 19:23

Idag har jag varit lite trött och surig varför jo det ska jag säga. Imorse när jag vaknade hade jag en hemsk mardöm vilket fick mig att gråta. Drömmde att jag och min familj såg nån barnfilm som förvandlades till en hemsk skräckfilm med massa saker som i landet i underlandet typ. Helst plötsligt var jag och min familj inne i filmen någon stor larv sög mitt blod på min arm så jag fick ett stort märke sedan ( i drömmen) jag och min familj gömmde oss i ett rum och väntade typ på att den stora larven skulle döda oss. Ush hemskt var det! Jag skulle  träna med Therese med det blev inte så då fick jag mensvärk fuck!!!. Resten av dagen har jag hjälp till hemma att städa att ta bort alla julgrejer och granen. Jag tänkte träna ikväll men jag orkar inte och det regnade ute förut när jag var ute med Nellie. Jag tror jag ska börja träna på morgonen eller eftermiddarna från och med nu jag blir alltid så trött på kvällen. Igår tränade jag med Tess och på kvällen var jag på krogen med Jack och Tes vi hade kul som vanligt nästa gång vi ska umgås ska vi gå på bio tillsammans. Imon är det skola jag börjar kl halv nio det ska faktiskt bli kul att träffa sina klasskompisar igen men inte bli kul att plugga.  Nu ska jag se på film för att få upp humöret lite eller så spelar jag wow först en stund.

Kram!


PS: Förlåt för dålig uppdatering ska försöka skärpa mig ;)


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

 Detta är våran nya blogg från och med nu ;) :   www.nattstad.se/Emaline ...


Nu blir det massa ändringar i bloggen. Nä men lite ändringar jag och Emelie pratade härom dagen om  att flytta våran blogg till nattstad. Och vi har kommit fram att göra det. Jag vet inte om vi kommer ha samma bloggadress men jag tror inte det :/ V...


Att ha en bästavän är fan underbart, jag har dock flera bästa vänner men nu ska jag skriva om en speciell bästa vän som heter Emma, hon ställer upp för mig i vått och torrt, och hon är en pärla! Tillexempel igår när hon kom hem till mig efter jag ...


Hej, förlåt att jag inte har bloggat, men jag har varit riktigt upptagen med allt, och igår när jag hade tänkt att blogga fick jag hjärnskakning för att jag satt på en bänk med ett ben på varje sida och Emma min bästa vän satte sig i mitt knä, sen så...

Hej nu är jag och några i klassen. Påväg till Halmstad. Vi ska kolla på en högskola. Bloggar när jag kommer hem. ...

Ovido - Quiz & Flashcards