Emaline

Direktlänk till inlägg 16 januari 2014

Svar på frågor! ~

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 16 januari 2014 10:35

Förlåt att jag är lite sent ute, men har faktiskt inte tänkt på det.

F-Hur kan man säga till en att man verkligen gillar den personen sjukt mycket ?

S- Asså, det finns flera bra sätt att göra det , det beror också på hur länge man har känt varandra, om man tror att den andra personen känner likadant så är det bra att säga det face to face. Får då tar den andra personen det mer seriöst..
Tim en utav mina gamla pojkvänner , jag tog hans mobil och skrev som anteckning "jag är kär i Emelie Pettersson"
Så tog han min och gjorde likadant fast med hans namn, sen så började vi kyssas och blev tillsammans. Haha

hör av dig ifall det är något mer :)

F- Vem var den senaste du var tillsammans med och hur träffades ni?

S- Han heter Robin, vi träffades på en fest, båda var rätt fulla, eller aa, redlösa.
Så sa jag efter att vi hade tagit en teqila shot : Om man kysser någon nu, undra om det smakar citron då?
Han: jadu, det borde det göra ?
Jag:kyss din killkompis ?
Han:nä jag är inte lagd åt det hållet.
Jag: men kyss någon du vill kyssa.
Så kysste han mig, sen så tog vi varandras nummer och träffades mer och mer , tillslut blev vi tillsammans :)

F- Jag har sett dig i skolan, ibland går du med smink och ibland inte, varför ?
S- haha, vet inte , jag orkar inte sminka mig alltid , men ibland gör jag det :P

F- Har du haft sex? Om du har det gjorde det ont första gången?
S- privat.

F- Festar du mycket ? Och varför röker du?
S- ja , det händer i omgångar .. krogen (y)
Jadu, grupptryck och jag tyckte la att det var coolt för 3 årsedan. Vilket jag ångrar nu.
Kostar pengar och min kondition är helt borta.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

 Detta är våran nya blogg från och med nu ;) :   www.nattstad.se/Emaline ...


Nu blir det massa ändringar i bloggen. Nä men lite ändringar jag och Emelie pratade härom dagen om  att flytta våran blogg till nattstad. Och vi har kommit fram att göra det. Jag vet inte om vi kommer ha samma bloggadress men jag tror inte det :/ V...


Att ha en bästavän är fan underbart, jag har dock flera bästa vänner men nu ska jag skriva om en speciell bästa vän som heter Emma, hon ställer upp för mig i vått och torrt, och hon är en pärla! Tillexempel igår när hon kom hem till mig efter jag ...


Hej, förlåt att jag inte har bloggat, men jag har varit riktigt upptagen med allt, och igår när jag hade tänkt att blogga fick jag hjärnskakning för att jag satt på en bänk med ett ben på varje sida och Emma min bästa vän satte sig i mitt knä, sen så...

Hej nu är jag och några i klassen. Påväg till Halmstad. Vi ska kolla på en högskola. Bloggar när jag kommer hem. ...

Ovido - Quiz & Flashcards