Emaline

Direktlänk till inlägg 16 januari 2014

I have lose 2 kg on two days! amazing!

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 16 januari 2014 23:35


Vill du gå ner i vikt? Läs här!

Hej, vägde mig förmycket sall blev riktigt besviken, men nu när jag äter rätt och så går jag ner ! Redan två kilo!
Asså, kolla här.
Känner du godissuget ibland?
När du bara vill sätta dig och tjocka dig med lite gott godis.. ta en frukt istället, ett äpple, en banan, en clementin ?
Det är nyttigt, tänk på att äta mycket mindre portioner, men man ska inte sluta äta!
Absolut inget småätande. Om du är sugen på något bara för att, som sagt ta en frukt.
Ett plus är också om man tränar, för då går du inte bara ner i vikt, du blir tajtare också.

Tänk på att ta mindre portioner med makaroner, ris och potatis.. det räcker med lite av det, mer kött, fisk och kyckling! Undvik gärna griskött som bacon, fläskfile(lite funkar), falukorv, vanlig korv, fläskfärs(om det är någon som äter fläskfärs) mycket sallad! Tänk tallriksmodellen, fast med väldigt mycket,
Det är nyttigt för både kroppen och hälsan!
Jag kan lova att man tror att man inte blir mätt på mycket sallad, lite ris, makaroner, potatis och hyfsat med kött, fast det blir man, något man måste välja sig vid, att matsäcken krymper så fort man minskar portionerna, och håller på så ett tag, sen kommer man in i det och det blir en vana för kroppen!

Då ska du se att du rasar i vikt!

 
 
Ingen bild

emaline

16 januari 2014 23:39

Mycket sallad*
magsäck*
Och det ska inte stå förmycket sall,
Samsung mobiler rättar tyvärr !

 
Ingen bild

Anna

16 januari 2014 23:50

Hej, tänkte bara fråga om detta verkligen funkar? Jag tycker jag själv är överviktig och mår inte alls bra av det. Snälla svara på kommentaren.

PS. Tack i förhand

MalinEmelie HellbergPettersson

16 januari 2014 23:52

Hej Anna, ja, det gör det faktiskt!
Kika mig om du vill ställa mer privata frågor eller annat !
Min kik är : eemeliepettersson :)
Annars är min hotmail emeliepettersson9@hotmail.com om du inte har kik! :)

mvh Emelie

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

 Detta är våran nya blogg från och med nu ;) :   www.nattstad.se/Emaline ...


Nu blir det massa ändringar i bloggen. Nä men lite ändringar jag och Emelie pratade härom dagen om  att flytta våran blogg till nattstad. Och vi har kommit fram att göra det. Jag vet inte om vi kommer ha samma bloggadress men jag tror inte det :/ V...


Att ha en bästavän är fan underbart, jag har dock flera bästa vänner men nu ska jag skriva om en speciell bästa vän som heter Emma, hon ställer upp för mig i vått och torrt, och hon är en pärla! Tillexempel igår när hon kom hem till mig efter jag ...


Hej, förlåt att jag inte har bloggat, men jag har varit riktigt upptagen med allt, och igår när jag hade tänkt att blogga fick jag hjärnskakning för att jag satt på en bänk med ett ben på varje sida och Emma min bästa vän satte sig i mitt knä, sen så...

Hej nu är jag och några i klassen. Påväg till Halmstad. Vi ska kolla på en högskola. Bloggar när jag kommer hem. ...

Ovido - Quiz & Flashcards