Emaline

Direktlänk till inlägg 26 januari 2014

I am sorry for no update!

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 26 januari 2014 10:13

Hej, som sagt förlåt för dålig uppdatering men jag har haft fullt upp i en veckas tid, nu ska jag berätta lite vad jag har gjort..

Tisdag-fredag sov Emma hos mig, och har haft fullt upp i skolan, och när vi har kommit hem så har vi bara chillat och läst en jävla massa roliga historier mitt i natten och skrattat så vi har nästan dött, thats because
I love my bestfriend! Sen när fredagen kom så träffade jag först Adam en stund och sen åkte jag hem till Felix, vi hade det väldigt mysigt, låg och höll om varandra och kollade på scary movie 2, men nu så snackar vi inte längre, väldigt tråkigt..
jag gillar honom väldigt mycket, men det är smällar man får ta! Han har typ precis gjort slut med sin tjej, så han kanske är lite nere för det, men jag får vänta tills han hör av sig
till mig.. kan ju ta flera månader men det är värt att vänta !

Sen när jag kom tillbaka till Kungsbacka efter jag hade varit hos honom, så väntade Adam och Agnes där på mig, vi åt på lillamandas, sen så var vi tvungna att springa till bussen, jag sprang förbi två hundar och den ena hunden var på väg att flyga på mig så jag får världens adrenalinkick och springer hur fort som helst, jag var först framme vid bussen?
Haha.. aldrig sprungit så fort innan, iaf, sen när vi kommit på bussen var vi på väg hem till Adam för att förkröka lite för senare på kvällen skulle vi på krogen^^
Hahaha, hemma hos Adam.. hände något väldigt speciellt men vad säger jag inte ^_^
Men sen tog vi bussen till Kungsbacka igen och gick till Harrys ! Varenda jävel var ute i fredags jag skojar inte, jag träffade typ hälften av alla mina killkompisar, träffade typ 50 killkompisar där! Och lärde känna en kille som heter Sebastian, jag var så full så jag lutade mig mot honom och sen kollade jag in i hans ögon och då började vi strula.. och sen kom jag på att vi går på samma skola, men vi ska ha pokerfaces när vi ser varandra i skolan, även om vi snackade typ hela dagen i går via fb och så fick jag hans nummer ^^ Bra början!
Igår.. jag har nog aldrig varit så bakfull som jag var igår, jag skojar inte !
Men ah, man mår som man förtjänar ^^
Så jag var bara hemma och kollade på film med mamma, vi kollade på The hole, inte utan min dotter och Veronika bestämde sig för att dö ^^
Så jag somnade i soffan så vaknade jag klockan halv 4 på natten, blir livrädd för det kändes som att något rörde sig i soffan, så jag flyger upp och springer in till mammas sovrum och väcker henne sen går jag in på mitt egna rum och somnar direkt ^_^ man är
la bäst?
Och idag ska jag typ bara plugga, Fyfan vad tråkigt ^_^ I FREDAGS VAR YOLO ! ALDRIG HÄNT SÅ MYCKET PÅ EN FREDAG TROR JAG? eller för två veckor sedan kanske, när jag och mina vänner var på krogen och drack konstant i 10 timmar .. men ah.. nu ska jag sova en stund till tror jag, hoppas ni orkar läsa mitt långa inlägg, puss bye bye !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

 Detta är våran nya blogg från och med nu ;) :   www.nattstad.se/Emaline ...


Nu blir det massa ändringar i bloggen. Nä men lite ändringar jag och Emelie pratade härom dagen om  att flytta våran blogg till nattstad. Och vi har kommit fram att göra det. Jag vet inte om vi kommer ha samma bloggadress men jag tror inte det :/ V...


Att ha en bästavän är fan underbart, jag har dock flera bästa vänner men nu ska jag skriva om en speciell bästa vän som heter Emma, hon ställer upp för mig i vått och torrt, och hon är en pärla! Tillexempel igår när hon kom hem till mig efter jag ...


Hej, förlåt att jag inte har bloggat, men jag har varit riktigt upptagen med allt, och igår när jag hade tänkt att blogga fick jag hjärnskakning för att jag satt på en bänk med ett ben på varje sida och Emma min bästa vän satte sig i mitt knä, sen så...

Hej nu är jag och några i klassen. Påväg till Halmstad. Vi ska kolla på en högskola. Bloggar när jag kommer hem. ...

Ovido - Quiz & Flashcards