Emaline

Alla inlägg den 4 februari 2014

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 4 februari 2014 21:01

Jag är seriöst hur trött som helst? Jag orkar
Ingenting och imorgon i skolan får vi alla hjärtans rosor som man skickar till någon vän för 10 spänn, jag vet att jag kommer få 2 än så länge, hoppas jag får fler ;) haha, just nu ligger jag i sängen och kollar på Emma som är fullt fokuserad på att kolla killar ;) haha, nä men det gör inte jag! Jag har fullt upp att kolla på EN kille som jag verkligen vill ha mer än något annat.. för han är så vacker och fin.. kanske ska åka till honom imorgon, om jag vågar, haha ^_^
Nä men nu ska jag vara social igen :)

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 4 februari 2014 19:08

Detta blir ett kort inlägg. Jag ska nu iväg och träna efter gymmet ska jag simma några längder och ta en härlig varm dusch

bloggar igen när jag kommer hem

Kram! <3


   

Ovido - Quiz & Flashcards