Emaline

Alla inlägg den 20 februari 2014

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 20 februari 2014 23:08

Hejsvejs! Ville bara säga godnatt så hörs vi imorgon, stor dag imorgon.. eller ? Haha.. hatar att man hör att det regnar ute :(
Keep calm, its friday tomorrow ;)
Natti natti!

Bilden=lovely ?

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 20 februari 2014 19:43

Hej, nu är jag på väg hem ifrån Ikea, och är olagligt trött.. min nya 160 säng står hemma och väntar på mig, och när jag kommer hem ska vi bygga ihop min nya garderob för 1500, den är riktigt fin! Jag dör lite så bara. Nu ska vi till hemköp hämta ut ett paket som är mitt som är sängkläder till min nya fina säng.. vissa tycker det är onödigt att ha så stor säng men nej det är det faktiskt inte.. man kan göra vad man vill i den sängen.. sova 3 personer, rulla runt, brottas? Hahahaha.. nä men aa ni fattar ?

Imorgon ska klassen till elektronen för att vi ska bli en klass igen för vi är förjävla grupperade.. tyvärr ! Men imorgon blir det massa lekar och fika o så.. får la se hur det blir..
fortfarande mensvärk tyvärr.. men det går nog över snart :)
puss.

Ovido - Quiz & Flashcards