Emaline

Alla inlägg den 12 februari 2014

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 12 februari 2014 23:15

Sorry för dålig uppdatering inte första gången jag säger detta hehe.

Dom senaste dagarna på lovet har jag nördat mig i tvspel, festat varit på bio varit med kompisar. Idag har jag fikat med syrran i gbg efter det åkte vi till Partille och träffade pappa och brorsan vi har ätit kollat runt lite i allum i mitt tidigare inlägg la jag upp nya kläder jag har köpt. När jag och syrran var på ur&penn så ringde en hög signal i allum först trodde jag att det var nåt inbrottstjuvallarm eller nåt men det var brandlarm?! Alla fick gå ut och allum stängde vet inte var det var för brand men vi åkte hem sedan iaf. När jag kom hem gick jag ut med Nellie gick till centrum och hämtade mina hårprodukter från lyko. Anväder schampoo och balsam för slitet hår och en olja som man använder varje dag dom är jätte bra.

Ska lägga mig snart så säger godnatt så länge godnatt på er! <3

         

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 12 februari 2014 22:57

       

Ovido - Quiz & Flashcards