Emaline

Alla inlägg den 6 februari 2014

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 6 februari 2014 23:35

Hej!
Har ni varit med om kärlek i första ögonkastet? Det har jag nu.. för första eller andra gången, haha, jag gör allt för att jag o han ska träffas men han kan aldrig. . Så nu får han faktiskt komma till mig och fråga, i will not ask him anymore!

Just so you guys know!
Fast kan fan inte hjälpa att jag tycker han är så jävla söt, hans blick när man går förbi honom! Den är underbar jag skojar inte! Ögonen och leendet är som pricken över i.

Jag är så sjukt trött och känner för att vara hemma ifrån skolan imorgon för jag har mensvärk.. och har riktigt ont i huvudet.. just sayin' haha, nä men nu ska jag sova, nattis bloggen !

Här under kommer en bild på mig i lugg, funderar faktiskt på att ska det snart.. ska ju ändå tatuera mig snart så kommer bli en helt ny person, dessvärre kommer jag också byta namn.. bara så alla vet så kanske jag heter Emyrentzia istället för Emelie!

Nä men godnatt nu! Puss

Ovido - Quiz & Flashcards