Emaline

Alla inlägg den 22 februari 2014

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 22 februari 2014 16:08

Hej, något jag vill verkligen ha nu, det är sommar,
Fyfan vad nice med sommar!
Tänk er att bara ta bilen, bussen, cykel eller gå ner till stranden och bada och sola i saltvatten, finns ju inget bättre än de,

I alla fall, idag kommer Malin till mig! Rätt längesedan jag träffade henne.. men idag ska vi ha roligt.. haha vet dock inte vad vi ska göra men vi är alltid så himla bra så vi kommer på det efter ett tag, eller så blir det bara att vi kollar lite skräckfilm eller något liknande, blir nog att kolla på "smiley" ikväll.. eller det vet jag förresten inte.. ska fan sova själv hemma imorgon, utan kompis och utan mamma, helt forever alone^^ Så jävla cool är jag, som är rädd..
Nä men i värsta fall får jag la.. be någon komma haha,
hörs senare puss ^^

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 22 februari 2014 03:13

Hej, idag så var jag först på krök hos en kompis som heter Axel, vi var la runt 7-10 pers, sen drog 4 av oss till krogen, jag skojar inte, då var jag iochförsig nykter, o har inga pengar men hade jävligt kul ändå!

DANSA ÄR KUL MEN JAG FÖREDRAR ATT SUPA!
Kommer nog ha världens träningvärk imorgon.. tyvärr ^^ så mycket som vi dansade.. Hahah, nä men nu är klockan 03:13 och jag funderar att lägga mig och kolla på ett avsnitt av misfits och somna till det, finns inget bättre än att somna till tv/film ^^ Haha, godnatt ~

Ovido - Quiz & Flashcards