Emaline

Alla inlägg den 19 februari 2014

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 19 februari 2014 23:02

Lite sent inlägg sorry haft fullt upp hela dagen :/

Imorse tog jag en varm dusch tog på mig sminka mig lite drog till skolan började kl 1 slutade 3 så skönt! Hade ett möte i skolan där vi pratade om framtiden vad man ska göra osf orkar inte förklara. När jag kom hem hälsade min brorsa och hans flickvän på.

Brorsan kollade in min dator men han har inte fixat till den riktigt så han ska komma nån annan dag och titta på den :/ Anyway det blev en litet fika sen kom pappa och hämtade mig. Vi drog till ännu ett möte iskolan som vi pratar om vad man ska göra efter skolan. Som hållde på i två timmar och vi fick hem massa papper också suck. . . 

Nu ska jag gå en runda med Nellie och lägga mig sedan.

Godnatt! <3


Av MalinEmelie HellbergPettersson - 19 februari 2014 15:15

Hej, jag har inte bloggat för jag har bråkat med 2 av mina närmsta vänner och haft riktigt mycket att tänka på, så.. men nu blir det bättring ! Igår var jag hos gyn och satte in en spiral. . Det gjorde fruktansvärt ont.. men nu har jag inte ont längre så jag tyckte den var otroligt värd att göra, även om den gjorde ont när man precis satte in den och typ några timmar efler! Nu har jag fullt skydd emot i graviditet i 5 år, om jag inte tar ut den dock, och kommer inte ha någon mens on det går som planerat^^

Men jag rekommenderar faktiskt alla kvinnor att göra det! För p-piller är inte bra för det kan ge proppar och allt möjligt ! Så testa spiral om nu vill ha något bra! Jag har hormonspiral, men det finns också en kopparspiral man kan ta! Min kostade 1000 kronor, men ger fullt skydd i 5 år, så det är otroligt värt!
Träffade min kompis kompis som också har satt in en hormonspiral, hon hade ont i två dagar i sträck, mitt försvann under kvällen och har inte haft ont på hela dagen idag, så det funkade nog bättre på mig!
Olika ifrån person till person med andra ord,
Okej, man har lite stänkblödningar dom första dagarna, sen är allt lugnt!
Det är bara att skriva på kik om ni undrar över något som har med spiralen att göra !
Eemeliepettersson heter min kik!
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards