Emaline

Alla inlägg den 23 februari 2014

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 23 februari 2014 09:51

Idag blir det en chill dag har jag och Malin bestämt.. trötta as fuck och förkyld as fuck..
stackars lilla mig. . Idag som sagt så ska jag sova själv hemma.. omfg, i saw the movie who is called "smiley" yesterday.. FML..
I DID IT FOR THE LULZ
I DID IT FOR THE LULZ
I DID IT FOR THE LULZ

Kommer nog höra den meningen inatt när jag är ensam... åh kill me ^^
Men nu blir det smarrig frulle, bye bye!

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 23 februari 2014 09:24

I sommar blir det Spanien kanske i två hela veckor, beror på ifall jag får följa med för Malins farföräldrar, men det kanske går bra, går de bra så får jag börja spara pengar rätt omgående.. haha, 700 dit och 700 hem! Nä men nu vaknade malin, bye !

Ovido - Quiz & Flashcards