Emaline

Alla inlägg den 18 februari 2014

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 18 februari 2014 22:15

Imorse när jag vaknade mådde jag ingen vidare hade värdens huvudvärk så det blev ingen praktik :/

Ihelgen var jag ganska upptagen hade ingen tid att blogga sorry. Jag var med Becca och Tess hela tiden typ. Ifredas var jag med Tess hela dagen och Becca fast det var mest på förmiddagen när vi gymmade tillsammans vi tre. På eftermiddagen åkte jag hem till Tess vi såg The mask en gammal film med Jim Carrey jag rekomenderar. I lördas skulle jag och mina kompisar ha tjejmiddag hos mig men det blev lite förändringar. Ida och Anneli kunde inte komma så det blev jag Becca och Tess i stället. Vi lagade en härlig middag gjorde efterätt och kollade på mello och hade roligt tillsammans. På kvällen när vi skulle hem träffade vi Martin och Anton en stund mina två klasskompisar. På söndagen vaknade jag hos Becca jag sov över hos henne från lördagen. Jag åkte hem gjorde iorning mig och Träffade Becca och Tess lite senare. Vi gymmade och badade hela eftermiddagen. Resten av dagarna har det varit som vanligt inte gjort så mycket varit i skolan och så. Imon blir det heller ingen praktik ska på möte i skolan kl 1 till halv 3 ganska skönt sen ska jag till skolan igen på utvecklingssamtal. Jag är ganska närvös önskar det vore torsdag nu . . .

Ska lägga mig strax kram på er! <3


Här kommer bilderna från ihelgen 


             

Ovido - Quiz & Flashcards