Emaline

Alla inlägg den 1 november 2013

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 1 november 2013 19:01

Hejssvejs, Emelie här!

Just nu ligger jag i min säng och väntar på att jag ska gå ner till stationen och möta Malin och Rebecca om typ en timma, sen blir det party, all night long! ;)

Äntligen har jag lov.. Eller ah.. Helg.. Men det blir mitt lov! Det får vi fira in med party som sagt!
Ni kommer nog få rätt fina bilder imorgon .. Om hur det blev och hur vacker man är efter man har partat!
Men nu ska jag göra det sista och så, puss från Emelie ! :)

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 1 november 2013 12:01

Hej


Äntligen fredag Jiiiippi! Jag kanske ska på halloweenfest men det är inte säkert. Har ingen aning vad jag ska vara isf men jag ska få låna någon kostym av syrran. Igår var jag på ungdomsgruppen med vännerna vi lagade pankakor och det var första gången jag testade nutella det var ganska gott haha (jag som är så kräsen hehe)

Nu dricker jag mitt goa Te och ska kolla in min H&M tidning som kom nyss det blir massa kläder att kolla in hihi!

Jag bjuder på två läskiga låtar eftersom det är halloween   

Kram Mallan             

 

Ovido - Quiz & Flashcards