Emaline

Alla inlägg den 8 november 2013

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 8 november 2013 19:39

Hej, ligger i min säng och väntar på att Malin ska komma, vi ska lana hela natten, spela lite l4d, wow och kanske lol, blir att hälla i sig pk! (Powerking)
Äta massa godis och chips så man håller humöret uppe!
Imorgon blir det bio med Viktor och hans vänner! det ska bli kul :)
Hihi! Skriver mer sen, Puss / Emelie

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 8 november 2013 19:15

Jag vet att det är november och det är lite mer än månad kvar till julafton men kunde inte låta bli att lyssna på julmusik   

Då får man en härlig julkänsla och börjar längta till julen tex: julklappar, julgranen, tända ljus, varm chocklad, pepparkakor SNÖ! 

Åhhhh längtar skiiiiiiiiiiiiiit mycket nu hoppas jag inte är den enda hihi bjuder på min lista med julåtar då blir man verkligen förtrollad av musiken och börjar längta till julen plus jag tror jag ska nog kolla på julfilm nu också hihi ^^

Ha en bra fredag alla   

Malin

       

Ovido - Quiz & Flashcards