Emaline

Alla inlägg den 7 november 2013

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 7 november 2013 22:46

Hello, everything I see when I leave my house is... BOYS!
Boys looks so good, Sometimes.
Haha, this is my first blog there I write in English!

Today.. First.. Rebecca comes to my house and woke me up 09.00 on morning.
Then I started to do a make up on my face.. Even if I was very tired , then I took my jeans on and a big daddie shirt. I seriously look like a guy.. Haha, that's funny! But I like that kind of style..

There is picture on me in my daddies shirt and my blue jeans!

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 7 november 2013 18:19

Inte min dag idag asså!   

Först efter jag slutat skolan kommer den jävla mensvärken AHHH! Sen inställd fest med mina vänner :(

Jag och mina vänner bokade en lokal vid mej vi tänkte ha en fest på fredag. Men så ringer tanten till lokalen idag Nä tyvärr kan ni inte boka lokalen ni måste ha en med vuxen WTF?! Ja du är myndig sa hon men du måste ha din föräldrer där isf det har varit ungdomar där innan och då kom det massa klagomål från grannarna. Ja där var den festen förstörd vad ska jag göra nudå?

Och nu ikväll så gick en grej på mina glasögon av det blir bara bättre och bättre!

Sorry för lite inlägg av mig men det jag ändra på   

Igår köpte jag nya byxor en tröja och örhängen på allum så jag tog lite foton på mej själv där jag bär dom.

Nellie är med också (min hund)  

Puss o kram lingonbanan haha   

Malin 

 

     

 

Ovido - Quiz & Flashcards