Emaline

Alla inlägg den 3 november 2013

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 3 november 2013 22:39

Hej, Emelie här!
Tänkte bara skriva av mig lite.. Okej ganska mycket!


Kärleken är jävligt underbar enligt mig, men ibland kan den såra så jävla djupt, jag har en tendens att bli hur kär som helst i en kille som egentligen inte är bra för mig!
Och det inser jag själv? Men jag fortsätter, Jag dissar mina vänner, jag är livrädd för att förlora killen som jag älskar,
Den 8de är det en månad sedan jag och Robin gjorde slut, jag saknar honom grovt mycket, men det funkade inte mellan oss, så det tog slut .. Tyvärr.
Men jag kände på mig att jag ville ha honom , bara honom, så jag gjorde allt för honom.. Men ändå sket det sig, han var verkligen as mysig.. Men vi var för lika men ändå olika.
När vi var tillsammans, sket jag i allt,
Skolan, kompisar, min familj.
Jag la all min energi på honom.. Det är sjukt, men så äre..

Säger bara.. Kärleken kan fan ta kål på en !

Sådär ja!

Plattade precis klart håret! Awesome! fet textfet text

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 3 november 2013 20:41

Haha, skulle typ ha no shave November, men det gick ju as bra!
Det gick 1 dag (a)
Bäst är jag !
Och nu skiter jag i det, helt seriöst, äckligt ju.

Kollade på solsidan precis med mamma, och åt jätte god glass, imorgon börjar skolan 08:25, fml!

Men nu ska jag platta håret och lägga mig i sängen och bara dega, kanske ska se på någon gråtfilm och gråta floder! Vill ha tillbaka Robin!
ÅH, kärleken suger

Kram Emelie !

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 3 november 2013 20:07

Hej


Ledsen att jag inte bloggat sen i Fredas haft lite fullt upp. Det blev iaf ingen halloweenfest i fredas vi hittade ingen lokal men vi ska försöka hitta en igen tills på fredag. Jag hade skit tråkigt på kvällen så jag träffade Anneli och Therese vi gick runt lite i Lerum och köpte godis på hemmakväll. Ilördas på kvällen drog jag till min pappa (han bor i gbg) min näst äldsta brorsa kom ditt också vi åt pizza och såg på så mycket bättre. Asså jag tycker atisterna dom har på så mycket bättre är dåliga förutom Agnes det var mycket bättre förra året -.-

Iaf brorsan tog med lite tvspel vi spelade typ massa olika spel i tre timmar till kl 1 på natten. Jag var skit trött när jag vaknade i morse. Har inte gjort så mycket sedas dess suttit vid datorn för de mesta och lyssnat på musik. Jag tänkte spela lite sims senare och plugga en stund innan jag går och lägger mig börjar kvart i tio imon kan de bli bättre   

Kram Malin

 

     

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 3 november 2013 16:40

Fyfan vad dåligt jag mådde igår va?
Vaknade med världens huvudvärk, allt började as bra, men sen slutade kvällen med att 5 personer sov i mitt lilla rum,
Jag låg i mitten, Adam och Malin låg bredvid mig , medan Rebecca och Andreas fick en egen bäddsoffa ..
Fyfan !
Fuck my life.. Var bakis hela dagen igår.. :( den mörka bilden är ifrån idag, dom andra tre är på mig och Malin i fredags, AS NYKTRA

Ovido - Quiz & Flashcards