Emaline

Alla inlägg den 26 november 2013

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 26 november 2013 23:20

De tre första bilderna är vad jag längtar till .. sjukt mycket.. vintern.. tänk er att det är massa snö ute och man ligger inne och tittar på någon julfilm.. med tända ljus och en varm filt och täcke.. nerbäddad i sängen.. inte röra på sig eller något. . Hade dock inte varit fel med en pojkvän bredvid mig vilket jag hade förra året/iår .. min kära Tim.. men nä det tog ju slut..

Så efter de tre bilderna kommer saker jag vill ha.

Som sagt det hade inte varit fel med pojkvän nu .. och den kroppen ska jag sträva efter, har slutat röka nu.. kör på nikotin tuggummi nu.. sen har jag bett morsan om gymkort i julklapp.

Och den bilden med rosorna.. den är ju inte fel någonstans.. killen har hetaste magen och ger så många rosor.. till tjejen.. fyfan.. nej jag är svartsjuk.. :(

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 26 november 2013 22:48

Hej nu är jag hemma och bloggar en snabbis vad som har hänt idag. Har varit på praktiken ska ditt Imon igen. Efter praktiken åkte jag till stan och träffade Emelie vi hade super kul. Vi åt på donken prata massa gick runt lite det sista vi gjorde var tog kort i fotoaoutomaten det flesta foton blev bra. Slutet nu på dagen har jag bråkat med en kompis just nu vill jag bara sjunka igenom gjorden och försvinna jag pallar seriöst inte!
Men nog om det nu ska jag sova godnatt alla! <3

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 26 november 2013 22:20

Idag så var jag och Malin i Göteborg och köpte en big Mac för mycket på McDonalds. . Så vi försökte leta upp en uteliggare och ge den big Macen.. men hittade ingen , så vi kunde inte ge den :( men någon helg blir det att baka bullar nu innan jul och dela ut till de hemlösa och säga godjul hade jag och Malin bestämt! Lovely ! Kyss/Emelie

Ovido - Quiz & Flashcards