Emaline

Alla inlägg den 17 november 2013

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 17 november 2013 21:54

Äter kvällsmat ?

Helloooooo everyone, i am home and tired as fuck, i wanna go to bed soon, thahah!
And dream about my loverboy Viktor, because Alexander is a big idiot! Haters gonna hate.

This weekend has been very funny, i were in Gråbo and Sjövik, and meet many old friends, happieness!
Thats why i am tired as fuck. . Now i will go out and smoke, then i go to my own lovely bed and dream sweet some hours! Happy hours! Kiss from emelie !

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 17 november 2013 21:43

Mmmhm, mat ?
Ligger i min säng och funderar över en massa saker, tillexempel : Livet går i en enda stor cirkel. . Eftersom det man gör är att man går upp på morgonen, går till skolan/dagis/jobbet och sen går man hem en stund , och sen träffar man kompisar och sen går man hem och lägger sig.. och vaknar och sen är det samma sak igen.. Vilken livsglädje man får.. herregud !

[Bild]

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 17 november 2013 19:12

Nu ska jag spela bingolotto med mamma med ljus och godis mums mums! <3
Kram Malin

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 17 november 2013 12:41

Hej, jag har sovit i 11 timmar och är as trött o har ont o huvudet.. säger bara FML ..

Om en stund ska jag hem till kära k-hålan,
Igår hade vi det jätte mysigt! Nä men nu ska jag göra mig iordning , ser förjävlig ut:( ?

Saknar dig Emma, bästavän ?

Ovido - Quiz & Flashcards