Emaline

Alla inlägg den 11 november 2013

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 11 november 2013 23:13

Sitter på balkongen och tar Kvällsciggen, fyser seriöst ihjäl?!

Börjar gå mot bättring med förkylningen, har varit förkyld i en månad, så nu får jag snart börja träna!
Känner att det behövs!
Hahahahhahaa,
Måste bara fråga detta..
Hur kommer det sig att varje gång man hamnar i ett förhållande så går man upp i vikt som in i helvete ?
Man ba: ggwp!
Fast i mitt senaste förhållande med Robin som var för 1 månad och 4 dagar sedan så gick jag faktiskt ner, fast då rörde jag på mig väldigt mycket ! Antagligen det.. Lite andra saker som vi inte ska dra upp här, haha! Men nu jävlar tar jag tag i min träning på allvar! Kanske ska börja i fotboll igen? :)

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 11 november 2013 22:20

Här är ett klipp på mej och Emelie när vi sjunger (lite oseriöst) det var för en månad sen typ vi var i ullared satt i bilen och väntade på min syster och hennes pojkvän skulle komma.

Här kommer en tillfredställelse ni aldrig kommer glömma!   

Kram Malin



 

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 11 november 2013 22:08

Något som har stört mig jävligt länge,
Är när folk snackar skit och lägger sig i saker som de inte har med att göra ,
Seriöst?

Hur ofta hör man inte detta: "hörde du att ....s hade sex med den och den personen i helgen, sicken jävla slut."

Liksom, hon får la göra som hon vill eller?
Inte för att jag ligger runt, och detta handlar inte om mig..
Men folk kommer fram och säger så om några av mina vänner, DET ÄR LA FÖRFAN DERAS EGNA VAL?
Ni som springer runt och skvallrar måste vara avundsjuka jävlar.

Ville bara förmedla det! Puss <3

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 11 november 2013 21:21


1: Jag är rädd för sprutor spindlar och om någon kastar ngt på mej tex en boll 


2: Jag ärt bokmal älskar böcker får inte nog av dom!


3: Har eksem (Haft sen jag föddes så den försvinner inte alltid)


4: Älskar att sjunga sjunger nästan jämt typ (gick i kör i fem år)


5:  Jag är kräsen gillar inte vissa grönsaker hehe 


6: Har glasögon är närsynt så ser inte från långt håll  


7:  Har färgat mitt hår några gånger mörkbrunt , blond , ljusbrunt , mörkrött, slingat rmassa också 


8  Har dumpat en kille via sms (NEVER AGAIN)


9: När det gäller kläder måste jag nästan alltid matscha med ngt! (true story)


10: Jag gillade alldrig tacos innan förutom köttfärsen tills mina kompisar övertalade mig nu kan jag äta det :D



Nu vet ni   


   

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 11 november 2013 21:01

Hej, jag tänkte berätta 10 sanningar om mig själv.

1. Jag har epilepsi.
2. Jag är livrädd för krokodiler.
3. Jag älskar att sjunga,(folk jag inte känner kan få höra mig sjunga i korridoren i skolan) fast hatar att stå på scen.
4. Jag är bortskämd.
5. Jag är väldigt kär.
6. Olyckligt kär.
7. Hatar att städa..
8. När jag var 17 förlovade jag mig med killen jag trodde var rätt för mig.
9. Simple plan är världens bästa band.
10. Jag har haft och börjar få ätstörningar igen tror jag.

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 11 november 2013 20:52

Hej, det är så att jag ska vara väldigt ärlig här på bloggen!
Jag gillar en kille till tusen och de hände lite saker i helgen, och nu snackar vi inte längre, det är det värsta som finns!


Jag har ju haft förhållanden förut, nu är jag 18 år, när jag var 17 var jag förlovad..
Fast detta är väldigt komplicerat,
Hur fan ska jag göra med honom?
Jag gillade han för 4 år sedan sen så slutade vi umgås och så började vi umgås nu igen, och jag föll direkt.

Snälla hjälp!

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 11 november 2013 17:43

Hejsan detta blir inget långt inlägg men igår orkade jag inte lägga upp alla bilder så jag lägger upp dom idag ist.


Kram Malin   

 

       

         

     

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards