Emaline

Alla inlägg den 19 november 2013

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 19 november 2013 21:39

Nu ska jag ge er som inte har netflix en hint om att det verkligen är bra!
Jag älskar det !
Och Emma ligger och sover bredvid mig jätte trevligt (a)

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 19 november 2013 19:30

Hej, just nu är jag med Emma min lilla bäjb, vi sitter och trycker i oss chokladpuddingar och en halv pepparkaksdeg var. Börjar änna må illa,
juste, idag följde världens bästa vän (Emma) med mig till sjukhuset för att kolla min hörsel.. doktorn började med att kolla i mina öron men såg inget fel tecken på öroninflammation , så jag fick gå in i ett annat rum och göra en hörsel undersökning och det visade sig att jag inte hör höga toner som iiiiiiiiiiiii typ..
Så hon skickade en remiss till öron-näs-hals mott. Så dom ska höra av sig där jag får göra en ny undersökning vad som har skadat min hörsel på högeröra , vänster hör jag hur bra som helst på.. säg hej till döv på högeröra , puss / Emelie

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 19 november 2013 13:54

Sorry att jag inte bloggat haft lite fullt upp. Sitter på tåget nu påväg hem. Varit på filmfestival med klassen där man lämnar in en film som en klass har gjort och visar dom sedan så får man diplom och så. Så trött ska lägga mig direkt i sängen när jag komme hem. Imon blir det praktik hälsa på vovvarna hihi.
Kram Malin

Ovido - Quiz & Flashcards