Emaline

Alla inlägg den 27 november 2013

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 27 november 2013 22:02

Hej allihopa!
Jag sitter vid min dator, och jag har fixat hela mitt rum... det blev as bra! Känns som att mitt rum är mycket större..

Mina spel har inte kommit än :( Känns väldigt tråkigt, såg verkligen fram emot det.. kommer de inte imorgon.. då jävlar.  


Lyssnar på musik, äntligen funkar mitt högtalarsystem.. farsan sa att vi inte hade någon ljudkabel hemma.. men nu har vi grejat och letat lite efter andra saker, jo då hittar man 3 stycken, man blir så trött.. haha!  o.O

Skulle egentligen gjort klart en uppgift idag.. (historia uppgift) Men det orkade jag inte.. så får lämna in den imorgon i sen inlämmingsmapp.. GÖTTANS. 

Nä men  nu ska jag nog lägga mig i sängen och kolla på lite tv eller någon film, sen ska jag sova! 
Godnatt :) Puss&Kram / Emelie. 


 

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 27 november 2013 10:13

Just nu har jag svenska , vi snackar om filmen Tristan och Isolde .. riktigt bra film.. värd att se!

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 27 november 2013 08:01

Börjar om 25 minuter och jag är inte klar någonstans.. ggwp !

Sen så har jag sjukt ont i magen ! Idag kommer nog mina spel, gta 5 , call of duty ghosts och fifa 14.

Jävlar vad jag ska gamea idag eller ? ;)
Men nu måste jag göra mig iordning för skolan :/ bye bye/emelie

Ovido - Quiz & Flashcards