Emaline

Alla inlägg den 1 december 2013

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 1 december 2013 21:07

Ooj! Jag glömde nästan det är första advent idag tre veckor och två dagar till julafton!? Wow tiden går verkligen fort. Jag lovar att skriva allt med julen att göra inom dom närmaste veckorna till julen kommer hihi. Årets första snö när jag dricker varm chocklad/te  klä granen ja ni fattar. Just nu hemma hos mamma har vi bara satt upp ljusstakarna stjärnorna i fönstren resten ordnar jag och mamma senare hos pappa är det likadant. Jag tänkte ge några härliga jultips på filmer som man kan se medans man väntar på julen.


Kram!

          

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 1 december 2013 19:18

Nu är man hemma åhhh så skönt är jätte trött också fundera på lägga mig tidigt. När jag och Emelie kom till stan åt vi på Jensen och kollade runt lite. När jag skulle till tåget sa jag hejdå till Emelie och hennes kompisar som kom en snabbis. Tog tåget hem och nu är jag hemma. Imon ska jag till skolan pallar inte det :( Är glad att jag kommer träffa mina klasskompisar saknat dom så. Men det som är bra med måndagarna är att jag får sova extra mycket börjar kvart i tio bra va? Hatar att gå upp tidigt då är man jätte trött och vill ligga i sängen en timme till. Nu ska jag ta fram min skoldator och nörda mig lite med titta på serier och spela.
Kram! <3

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 1 december 2013 14:22

Hej, sitter på färjan nu över till Göteborg, ska äta på jensens.. Så jävla gott va?! Nu är vi snart framme så får blogga mer hemma , puss / Emelie

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 1 december 2013 14:22

Jag och Emelie vaknade typ 10 imorse åt frukost gjorde i ordning oss och tog färjan till Nordstan. Vi har sminkat oss kommer en bild på mig med och utan smink. Nu ska vi snart av!
Puss Hej <3

Ovido - Quiz & Flashcards