Emaline

Alla inlägg den 22 december 2013

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 22 december 2013 23:23

Är det bara jag  får ingen julstämming för det inte är någon snö ute? Dumma regn och värme som har förstört all snö :(

Tycker inte ni också det jag tycker det iaf. Nnär det börjar bli jul ska det vara julpynt, julmusik, snö, varm chocklad osf. Det enda som saknas nu är snö please come back! :(            

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 22 december 2013 22:50

Söndagar brukar vara tråkiga men idag har den inte varit så dålig trotts allt ^^ Idag har jag spelat sims halva dagen kan inte få nog av det haha. På kvällen åkte jag till stan kollade runt lite på två presenter till julklappsleken vi brukar ha på julafton hittade bara en. Men ska leta imon igen och en klänning eller fin tröja till julafton. Är hos pappa har ätit middag nu sitter vi alla här framför tvn och jag med min skoldator. Hade på mina nya ugs idag åhhhhhh jag älskar dom!

Dom är inte äkta men det gör inget huvudsaken är att dom är bra. Lyssnar på musik och spelar lite. Juste det är fjärde advent idag gud vad tiden gått fort?! Längtar till julafton ahhh kan inte vänta! Imon ska jag Karin och mamma spela bingolotto på uppesitta kväll hoppas jag vinner nåt hihi. Förlåt om det blev lite sent inlägg har inte hunnit blogga föränn nu... 

Bjuder på en låt som låter som en jullåt men det är det inte man blir glad av den också. Tycker ni ska lyssna på den

bjuder på andra julåtar också

Puss hej <3    


Av MalinEmelie HellbergPettersson - 22 december 2013 10:29

Hallå hallå, la mig typ tre inatt så är rätt trött.. men just nu väntar jag på att malin ska vakna.. om hon nu gör det någon gång , hungrig, trött och vill sova !

Är det inte rätt amazing att det är julafton om två dagar? det känns konstigt faktiskt, eftersom det fortfarande är varmt ute och det finns ingen snö.. tyvärr.

Igår var jag och Malin på jul på liseberg, det var faktiskt väldigt trevligt , men vi åkte hem efter 3 och en halv timma :)

Nä men nu ska jag försöka sova igen :) godnatt !

Ovido - Quiz & Flashcards