Emaline

Alla inlägg den 12 december 2013

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 12 december 2013 08:17

Hej, jag kan erkänna att jag är så trött så jag nästan inte ser vad jag skriver , hittade en jätte bra serie igår som jag aldrig hört talas om.. LIFE UNEXPECTED!
så jävla grym, det handlar om en blond 16 årig tjej som har åkt in och ut ur olika fosterhem hela sitt liv, men två dagar innan hon fyllde 16 så letade hon upp sina riktiga föräldrar för att dom ska skriva på en lapp där hon blir myndighetsförklarad. Men i domen så blev hon det inte och tvingas bo med hennes biologiska föräldrar som hon aldrig träffat innan, pappan vet inte ens att Lux (dottern) fanns, så när hon kommer och knappar på så trodde han inte att det var sant först.. medans mamman blir glad och dom kämpar för att få det att fungera , vilket inte är lätt när det är saker som brister en familj.

nu får ni kolla på den serien ! as grym verkligen! , juste förlåt om det är otydligt vad jag skriver, det blir så när jag är trött ,och ögonen går i kors.. ser inte :P

Ovido - Quiz & Flashcards