Emaline

Alla inlägg den 2 december 2013

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 2 december 2013 21:09

Nu ska jag se på film innan jag lägger mig. Josef drömmarnas konung en animerad film uppföjaren till prinsen av Egypten. Har sett denna ngr gånger tycker den är jätte bra! Ett tips till er som gillar prinsen av egypten om ni inte sett den se den är jätte bra film! En musikaliskt och äventyrs film. Godnatt på er

Kram <3 


 

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 2 december 2013 20:31

Tänkte berätta lite vad jag gjort idag.

Har varit iskolan haft bf (barn och fritid)och Musik. vi fick äntligen spela piano jaa älskar spela piano innan fick vi spela gitarr och spela trummor. Men det blev inte lika kul när vi fick vara två och två fick vara med Anton och alla skulle ha hörlurar på sig och Anton dövade ner mig genom att höja volymen på pianot och trycka på alla tangenterna ajj!!? På rasten mumsade jag Jack Emil och Andreas på en bakelse och cherry cola. Haha det blev roligare när  vi tog Jacks väska gömde den och tog hans mobil. Han hittade sin väska men inte sin mobil vilket skrattanfall vi fick när vi la den på en stol och Jack såg den inte fast han gick förbi den flera ggr hahaha! Och till sist haft idrott och lunch det orkar jag inte skriva om. Innan jag tog bussen hem köpte jag Ben & Jerry som ni kanske såg i mitt förra inlägget. Hemma har jag inte gjort mycket lanat vid min dator, hållt på med moviemaker, betalade en vara jag köpte på tradera ett halsband. Imon ska jag få en ny dator whoho! Slippa den gamla sega datorn därför gör jag inlägg på surfplattan loch skoldatorn ist. Efter praktiken ska jag hjälpa brorsan med dator och vi ska köpa lite delar till den också. Oj vad jag skrivit hoppas jag inte tråkade ut er 

Kram! <3


   

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 2 december 2013 19:18

Funderar på om jag ska gå ner till affären och köpa b&j .. bara för att malin läskade mig.

Har pluggat typ hela dagen och nu är jag trött som ett as.. vet inte vad som har hänt med mig , jag är jätte trött hela tiden.. och så har jag jävligt ont i mitt hårfäste av någon anledning.. tyck synd om mig? :(

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 2 december 2013 17:31

 

Efter skolan var jag så sugen på Ben & Jerrys så jag köpte det mums mums!

Ovido - Quiz & Flashcards