Emaline

Alla inlägg den 4 december 2013

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 4 december 2013 21:26


Jag vill se Talor Swift  live!!!


Jag vill förverkla mina drömmar om att bli djurskötare att hjälpa alla djur som är i fara


Jag vill åka till Egypten se alla pyramider 


Jag vill åka till USA shoppa massa snygga kläder


Åka till Island se alla vulkaner


Jag vill lära mig Rida


Jag vill flytta hemifrån ha alla mina egna fotografier jag tagit på väggarna


Jag vill se en solförmörkelse 


Detta är mina drömmar vad jag vill göra i framtiden nu vet ni mina drömmar. Alla har någon dröm vad dom vill göra i framtiden eller hur? Hoppas ni tänker förverkla era som jag tänker göra med mina :)      


Av MalinEmelie HellbergPettersson - 4 december 2013 21:17

Förlåt om jag inte bloggat det har varit så mycket nu jag skriver ett snabbt inlägg hoppas det räcker :)

Varit på praktiken trött som fan
Bråkar med en kompis vet inte vad jag ska göra!?
Fick mitt halsband idag jag köpte på tradera
Hörde min hatlåt på radion blev deprimerad!
Lyssnar på Demi (Who Will I Be) för att bli på bättre humör
Har en redovisning på måndag kill me?


Orkar inte skriva mer men om ni vill göra mig på bättre humör får ni skriva en kommentar hihi nä men det är lungt det blir nog bättre snart
Kram! <3


 

Ovido - Quiz & Flashcards