Emaline

Alla inlägg den 24 december 2013

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 24 december 2013 21:34

Nu är jag hemma igen haft en bra jul hos pappa med mina syskon mamma min halvmamma och halvbröder. Först kollade vi på kalle anka min favorit där är askungen alla små möss sjunger så glatt när dom syr klänningen haha underbart! Det sista gillade jag också med den nya filmen frost snögubben och älgen haha^^

Sedan åt vi julmat och gjorde julklappsleken jag fick en (blå fin budda som nästan alla ville ha) En tvål och USA örngott. Och sist men inte mist delade vi ut julklappar jag fick kläder böcker en mugg och Justin Bieber almenacka 2014 :D

Jag är jätte nöjd med alla fina presenter jag har fått dock tycker jag synd att det har varit tråkigt väder när det har blåsit och regnat.

Ha en fortsatt trevlig jul allihoppa!

 

           


Av MalinEmelie HellbergPettersson - 24 december 2013 11:25

Idag är det julafton är det inte härligt ^^  Jag hann inte blogga igår spelade bingolotto direkt när jag kom hem och slått in alla julklappar också. jag vann inget på bingolotto och hittade ingen kläning istan igår heller men det gör inget jag tar bara nån fin klänning eller fin linne det duger. Nu på morgonen har jag gett julklappar till mina djur. Godis till Nellie och godis till Stina och Lisa som dom delar på en mus till Stina hon har förstörst nästan alla hon har lekt med haha. Jag tror dom blev nöjda eftersom alla fick smaka på sitt godis. känner mig så generiös iår ^^

Nu ska jag ta på mig göra iordning mig och äta frukost. Jag och mamma ska åka till brorsan sedan kör han oss till pappa(mamma vet inte vägen dit) så ska alla i min familj fira jul där. Jag längtar redan till julaten julklapparna kalle anka och det vi har varje år julklappsleken. Det kommer bli en bra jul iår tror jag. Om jag hinner ska jag försöka blogga igen senare

God jul på er! <3

     

Ovido - Quiz & Flashcards