Emaline

Alla inlägg den 13 december 2013

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 13 december 2013 21:58

Taylor Swift du betyder mycket för mej dina låtartexter är en del av en flickas liv och väldigt bra. Jag är glad att du inte tar droger eller röker. Vilken många andra kändisar gör. Du kan hantera din kariärr, du är kärkelsfull mot alla dina fans

Tack för du finns ha en fortsatt trevlig födelsedag! 

4ever Swiftie!      

     

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 13 december 2013 21:29

Kom hem för en stund sedan. Har precis åtit pizza med bacon lök och skinka mums! Ska se på Beautiful Creatures med min godispåse den är typ som twilight. Ha en fortsatt bra fredag allihoppa

Kram

         

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 13 december 2013 18:54

Sorry för jag inte bloggat :/ Idag är det fredagen den trettonde har inte krossat en spegel gått under en stege sett en svart katt ja ni fattar eller fått otur. Har varit i skolan vi har firat lucia sett på när esteterna uppträddit efter skolan gick jag runt lite i centrum. Igår på skolan hade vi tomtejakt som vi har varje år några valfria elever klär ut sig till tomte och springer runt på skolan med en ryggsäck med godis i och om man fångar en får ni godis. Haha jag och Jack Emil sprang runt på skolan och försökte fånga  en av dom dom var väldigt snabba vi lyckades fånga en och fick en klubba? Lite snållt men man får nöja med sig med det man får. På kvällen gick jag på ungdomsgruppen drack varm chocklad med marshmallows i mums. Och vi hade julklappsleken fick ett litet vonkaglas nu dricker jag sällan men vem vet kanske kommer använda i framtiden.

Nu ska jag ta på mig ta med Nellie till centrum köpa pizza och godis.

Bloggar igen senare hoppas ni inte blev utråkade av mitt långa inlägg 

Kram!


         

Ovido - Quiz & Flashcards