Emaline

Alla inlägg den 23 december 2013

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 23 december 2013 14:45

Vaknade tio imorse åt frukost med pappa och Merja och tog jag en härlig varm ducsh. Vi kom hem nyss från Frölunda Torg jag köpte en ny tröja. Fortfarande har jag inte hittat en ny klänning till imon gahhh! Jag ska hem snart ska titta lite istan innan jag tar tåget hem. Hoppas jag hittar nåt annars får jag bara ta på mig nån klänning i gaderoben eller låna syrrans :/ 

Ikväll blir det bingolotto med mamma och syrran hon kanske ska komma vet inte ännu. Som jag sa igår hoppas jag fortfarande att jag vinner nåt hihi. 

Lyssnar på musik och tittar på det härliga vädret ute synd att det inte snöar :(


Ska göra iordning mig nu Puss hej!   

   

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 23 december 2013 10:55

Hej, som alla säkert redan vet så är det dagen före julafton idag, jag längtar faktiskt till julafton något enormt mycket, vet dock inte varför jag har sån känsla just i år ? kanske är för att jag ska fira jul med pappa? kan inte minnas att jag firat jul med pappa på väldigt många år , men iår ska jag vara hos han och det är nog det.. ikväll blir det uppesittarkväll, måste bara berätta en lite orolig historia för er.. när jag var liten så var det uppesittarkväll och jag tyckte det var så kul och det kändes som att det höll på alldeles för länge, kändes som att klockan blev typ 3 på natten, som 7 åring håller man inte så bra koll på tiden.. men så gjorde vi inte det på några år, och sen så för 4 årsdag så började vi med det igen, och jag förväntade mig seriöst att det skulle vara jätte länge.. men sen var det slut vid typ 12-1 .. jag ba: what the fuck.


Btw, jag har nog världens problem..min kompis är kär i mig och jag vet inte vad jag ska göra , jag gillar han typ också.. åh detta är bara fel.. för jag vet inte.. och vi är typ as bra kompisar, jag får förklara för honom när
vi träffas :/ men nu ska jag fortsätta sova :)

Ovido - Quiz & Flashcards