Emaline

Alla inlägg den 15 december 2013

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 15 december 2013 02:37

Hej, kom precis hem ifrån att ha haft krök hemma hos morsan .. Så nu är jag hos pappa och ligger i min säng, förlåt om jag inte har bloggat men jag har haft fullt upp, igår var det klassfest och då hade jag inte ens min egna mobil, fick en gammal ful samsung knappsats telefon .. för att jag typ "super" bort mina telefoner? hahahahhahaha
men både igår och idag var lyckat bara det att idag blev jag inte full förrän jag lämnade min egna lägenhet och visste att jag kunde vara avslappnad för att jag inte var hemma och då small det typ till, YOLO.. NÄMEN HAHA, Btw jag låste ute mig själv hemma hos pappa idag , och de spöregnade och min dator står nedanför mitt fönster som var helt öppet. . Så jag nojade rätt mycket om att den skulle gå i sönder , haha, men nu ska jag sova, godnatt :D

Ovido - Quiz & Flashcards