Emaline

Alla inlägg den 21 december 2013

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 21 december 2013 12:42

Usch vad trött man är la mig typ två igår är man en nattuggla slutar det med att man lägger sig sent heh. Igår sedan jag slutade skolan spelade jag sims och laddade ner kläder och frisyrer. Det var därför jag inte bloggade igår hehe SORRY. Det finns en bra sida dom har massa grejer till sims ett två och tre gå in på den du kommer inte bli besviken.. Men man måste ha tålamod det kan ta en stund att ladda ner :/ Iaf lyssnar på (Bonnie Tyler Tolalt Eclipse of the heart) Jätte bra låt jag och Emelie sjöng denna på karaoke för två år sedan hihi. Ska till allum senare oc köpa presenter till julklappsleken och ny laddare. På kvällen Funderar jag på åka till pappa. Om det hade varit snö nu hade jag gått ut och tagit kort på snön men den dumma värmen kom och tog bort snön ahhh :( Hoppas snön kommer tillbaka snart jag vill ha nya vinterbilder. Ska  fortsätta ladda ner saker till the sims nu och äta frukost bloggar igen senare. Här är sidan föresten: www.thesimsresource.com

Puss hej <3


 

   


Av MalinEmelie HellbergPettersson - 21 december 2013 12:10

Haha, undra vem som blir min nyårs kyss mellan 23:59-24:01 :D förra nyår var Tim min nyårs kyss , vi firade typ månader när klockan slog tolv och alla sköt upp raketer ..haha, men här kommer lite bilder.

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 21 december 2013 01:05

Hej, detta är en jävligt bra fredag asså! har varit med dom skönaste människorna i världen!, Eddie, Portin, Kicki, Bea och Patrik.. det har varit as gött, dock var inte Bea med på ullared, men det har varit riktigt trevligt idag, vi snackade om att åka till Tyskland och besöka koncentrationslägerna.. Hade varit jävligt ballt.. eftersom sånt är jätte spännande , men idiotiskt.. Idag har jag fått väldigt många sköna skratt.. men nu måste jag sova eftersom imorgon ska jag till jul på Liseberg med Malin, ska bli mysigt att gå med en kompis, senast jag var där var med mitt ex förra året :P haha, så godnatt !

Ovido - Quiz & Flashcards