Emaline

Alla inlägg den 11 december 2013

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 11 december 2013 19:37

Fortfarande sjuk men är på bättringsvägen så kommer nog till skolan Imon. Har vilat hela dagen och sett på tv. Nu ser jag på en av mina favoritfilmer starstruck älskar den!!! Det är en familjmusikal. Handlar om en tjej som träffar en kändis av en olyckshändelse dom båda faller för varandra när dom är ute på äventyr och det händer massa saker mellan dom. Har sett den flera gånger tröttnar aldrig på den. Ska fortsätta titta på den. Ett tips se den!!!
Kram!


 

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 11 december 2013 19:09

funderar på att banga klassfesten på freda mår inte bra .. och massa skit.. känner mig jätte deprimerad och så är jag röksugen..
men aa.. får la tänka tills imorgon hur jag ska göra , ha det så länge !

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 11 december 2013 09:21

Hej, ensam hemma , det är la för bra eller ?
Har nog aldrig varit så här trött :/
förlåt att jag inte bloggade igår , men var med emma hela dagen sen sov hon här för att vi har studiedag idag , jag mår inte så jäffla bra just nu, ont i magen, täppt i näsan, slem i halsen allt under en jävla natt.. FML ..men nu får jag sluta blogga för jag ska smsa Rebecka och fråga om klassfesten :) haha, ha det g !
(oseriös bild)

Ovido - Quiz & Flashcards