Emaline

Alla inlägg den 9 december 2013

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 9 december 2013 21:30

Hej, kom precis hem ifrån kungsmässan träffade några kompisar där en stund, direkt efter skolan så åkte jag, pappa och Maria tog köpte skor till mig (a)

nämen.. ligger i sängen och bara tar det lugnt nu och har antingen träningsvärk eller växtvärk? men det gör ont i benen hela tiden, inte bara när jag rör på mig.. herregud :(

men nu ska jag duscha och sen sova, godnatt :)

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 9 december 2013 06:24

Godmorgon folket, precis som rubriken säger så väntar jag på att mitt morgon kaffe ska bli klart , så jag kan gå ut och ta en cigg och dricka mitt kaffe och piggna till..
haha.. jag har hunnit platta håret och jag skulle egentligen upp halv 7, men gick upp halv 6 istället, nu låter det som att mitt kaffe
är klart, puss /emelie

bjöd på bilden <3

Ovido - Quiz & Flashcards