Emaline

Alla inlägg under november 2013

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 17 november 2013 12:41

Hej, jag har sovit i 11 timmar och är as trött o har ont o huvudet.. säger bara FML ..

Om en stund ska jag hem till kära k-hålan,
Igår hade vi det jätte mysigt! Nä men nu ska jag göra mig iordning , ser förjävlig ut:( ?

Saknar dig Emma, bästavän ?

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 16 november 2013 22:05

Helloooooo , justnu är jag i sjövik hos min kära kompis, vi har haft tjejkväll, bastat ,
ätit B&J, hårinpacking och ansiktsmask, och bara suttit där inne och tjötat och druckit smoothie ? , detta är min andra vita helg, känner mig otroligt bra, eftersom jag brukar vara på fest och dricka på helgerna, men inte dessa sista, helt amazing!

Nu ligger jag helt död i hennes säng medan hon sitter vid datorn, saknar att ha pojkvän så mycket va???,

Vill ha Viktor nu! Give Me. . That boy ;(

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 15 november 2013 23:39

Haha, här får ni lite fina bilder!


fredagskväll!

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 15 november 2013 21:40

Jag har sakt detta innan men iaf ni anar inte hur mycket jag längtar till julen ahhh!!! Julklappar, granen, tända ljus, julmusik, snön åh jag längtar . Jag gillar hösten men nu är jag lite trött på den vill ha jul mer jul ge mig haha. Iaf här kommer några jullåtar jag bjuder på då får man en härlig julkänsla ;)


 


Av MalinEmelie HellbergPettersson - 15 november 2013 21:15

Nu är jag hemma kom hem för en halvtimme sedan. Som jag sa i ett tidigare inlägg var jag påväg till stan för att kolla på kläder med syrran. Tja jag hittade inget direkt men jag var inte så sugen på att shoppa som jag trodde. Träffade Ida och Becca en stund också åhhh vad jag saknar dom! :(
Imon ska min brorsa komma på besök älskar mina syskon verkligen! Har tre stycken två bröder en syster alla har flyttat hemifrån vilket gör att jag saknar dom rätt mycket.
Nu ska jag sitta vid min dator och nörda mig haha
Kram på er ///Malin <3

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 15 november 2013 16:47

Just nu är jag på väg till Gråbo, förlåt att jag inte har bloggat på några dagar, har fått en Samsung galaxy 4 så har inte haft appen på den, men nu ska det ändras ! :)

Ska äntligen träffa mina fina vänner ifrån Gråbo igen, bodde där för 1 och ett halvt år sedan! Robbie och Rebecca är med mig! :P

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 15 november 2013 16:39

Påväg till Göteborg ska träffa syrran vi ska kolla lite på kläder. Efter de vet jag inte vad jag ska göra vi får se vad som händer. Detta blev inget långt inlägg men jag ska blogga igen senare.
Kram Malin

Ovido - Quiz & Flashcards