Emaline

Alla inlägg under november 2013

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 14 november 2013 23:01

Hejsan på er
kom hem för en halvtimme sedan hade roligt på ungdomdgruppen vi kollade på film dumma mig 2. Asså dom där små gula minimors ja ni fattar dom där små gula små. Hihi såååå söta HERREGUD så gulliga!!!! skulle vilja ha en sån som ett husdjur typ uppmuntra mig varje dag haha. Filmen var bra trots att jag inte sett 1an ska nog ladda ner den. Efter ungdomsgruppen gick jag och mina kompisar runt i Lerum i en timme typ. Innan jag går till kojs ska jag plugga lite.
Puss o kram godnatt <3

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 14 november 2013 17:06

Imon är det fredag kan det bli bättre? ^^ Igår kom syrran med kläder till mej hihi as snygga va dom iaf hade på mig en av dom idag. Senare ska jag till ungdomsgruppen vi ska kolla på film sen när jag kommer hem ska jag plugga lite. imon ska jag och syrran till allum och kolla på nya kläder.
Föresten har fixat så jag kan blogga oftare ist för att blogga via mobilen ska jag blogga på min surfplattan ist bra va?
Kram Malin

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 13 november 2013 22:48

Idag är det 15 år sedan min farfar dog 13 november 1998. Jag saknar dej otroligt mycket även om jag inte fick uppleva mycket med dej eftersom jag bara var fyra år .Jag har bara ett enda minne av dej det var när vi lyssnade på musik på din bandspelare. Jag satt i ditt knä och du sa nu är musiken slut sen började det en ny låt jag sa nä det är inte slut och så skrattade vi tillsammans åt det.

Jag är glad att jag har det minnet kvar jag hoppas du har det bra i himlen kära farfar kommer aldrig glömma dej!   

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 13 november 2013 20:34

Är det bara jag eller är det fler som känner så fort man ska skriva ett inlägg på bloggen vet man inte vad man ska ha för rubrik Panik?!

Iaf jag försov mig till praktiken idag fuck mobil som inte vill ringa -.-

Jag kom precis lagom när vi skulle gå ut med vovvarna som vanligt ätr jag lite trött efter praktiken så det första jag gjorde när jag kom hem tog fram glasögone la mig i soffan och kollade på tv. Mamma kom med min mat kycklingcurry jag har ingen favoriträtt men det är så himla god tröttnar aldrig på den typ! Nu har jag lagt in lite videos från min mobil till datorn så jag kan ha lite mer minne i den men jag kan fortfarande inte ladda ner bloggplatsen appen AHHH! Och kan inte heller lägga in mina 2000 bilder på mobilen heller det enda jag kan göra är ta bort alla men det är väl onödigt? Jag får se hur jag gör kan ta kort på mobilen åtminstone men inte tillräckligt. Jag klippte mina naglar igår så jag fundera på måla dom gör sällan det :/


Lyssnar på musik från en film jag tipsade om igår. Cinderella story Lucy Hale är med i den och sjunger tom med hon är också med i Pretty little liares  har hört att den är bra men jag har inte laddat ner den ännu för jag ser redan på massa serier svårt att hålla koll på alla till slut. Bloggar kanske mer senare sorry om det blev ett så långt inlägg  

Kram Malin   

 

     

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 13 november 2013 07:46

Ska snart börja traska till skolan, så tråkigt, i alla fall, idag är det redovisning i historia, känner änna att jag vill låtsas vara sjuk idag ..
För ni alla måste ju ändå hålla med mig om att det är hemskt att stå helt själv framför en klass med 20-30 elever, inklusive läraren som sitter och glor på en, eller jag hatar iallafall det, får typ blackouts.

Btw.. Färgade inte håret grönt, färgade det svart/brunt, det var ett skämt!

/Emelie

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 13 november 2013 06:23

Asså mina morgonrutiner är väl att gå upp, tända lampan sätta mig på golvet och platta håret, sminka mig, ibland äta frukost, sen sätta på mig kläder, borsta tänderna, ta på mig skor, springa runt i lägenheten och leta efter nycklar, sen gå till skolan :)

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 12 november 2013 22:43

Innan jag går och lägger mig ska jag gå ut med Nellie sen dusha så jag önskar er alla godnatt jag orkar verkligen inte gå till praktiken imon men jag måste :(

Ajah godnatt

Kram Malin

 

       

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 12 november 2013 20:56

Innan jag ska se charmed tänkte jag ge er lite filmtips har endå inget att göra haha här kommer lite olika filmer ni kan se om ni har tråkigt 

Kram Malin   


               



Ovido - Quiz & Flashcards