Emaline

Direktlänk till inlägg 26 december 2013

En gammal vän :(

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 26 december 2013 00:56

Har du någon gång haft en vän eller flera vänner du inte är vän med längre jo det är klart alla har haft en gammal vän/bästis/kompis...


Min första vän hette Gabriella vi blev kompisar när jag gick i trean i grundskolan. Vi hade jätte kul tillsammans men det var vissa saker jag inte gillade men henne men det struntade jag i. Jag brukade följa med henne till hennes ridskola efter skolan och se på när hon red. Eller så brukade vi gå till henne efter skolan  eftersom hon bodde ganska nära. Vi brukade äta pan pizza och kolla på film eller hoppa på hennes studsmatta gud vad kul vi hade asså!

Vi var vänner i två år andledningen av att vänskapen tog slut. var att som jag sa innan det var saker med henne jag inte gillade tex:


När jag blev kompis med Emelie blev hon avundsjuk och snackade skit om henne på msn bakom ryggen på mig?

Ljög massa för mig

när hon var med sina andra vänner låtsade hon som jag inte fanns?

ändrade sig hela tiden och sa att vi inte var vänner och sedan sa att vi var vänner?


Ja nu vet ni andledningen vi gick i samma högskola och även på gymnasiet fast vi pratade aldrig med varandra men hon gick bara ett år på gymnasiet sedan slutade hon. Jag tänker på henne ibland och undrar hur det hade blivit om vi fortfarande var vänner. Senaste gången jag pratade med henne var på fb för tre år sedan. Hon frågade varför jag var sur på henne jag svarade sen blockade hon mig...  

Såna här saker händer med gamla vänner vänskapen håller inte helt enkelt :/

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

 Detta är våran nya blogg från och med nu ;) :   www.nattstad.se/Emaline ...


Nu blir det massa ändringar i bloggen. Nä men lite ändringar jag och Emelie pratade härom dagen om  att flytta våran blogg till nattstad. Och vi har kommit fram att göra det. Jag vet inte om vi kommer ha samma bloggadress men jag tror inte det :/ V...


Att ha en bästavän är fan underbart, jag har dock flera bästa vänner men nu ska jag skriva om en speciell bästa vän som heter Emma, hon ställer upp för mig i vått och torrt, och hon är en pärla! Tillexempel igår när hon kom hem till mig efter jag ...


Hej, förlåt att jag inte har bloggat, men jag har varit riktigt upptagen med allt, och igår när jag hade tänkt att blogga fick jag hjärnskakning för att jag satt på en bänk med ett ben på varje sida och Emma min bästa vän satte sig i mitt knä, sen så...

Hej nu är jag och några i klassen. Påväg till Halmstad. Vi ska kolla på en högskola. Bloggar när jag kommer hem. ...

Ovido - Quiz & Flashcards