Emaline

Direktlänk till inlägg 26 december 2013

Godmorgon alla läsare ~

Av MalinEmelie HellbergPettersson - 26 december 2013 11:10

Jag och Emma vaknade precis, vi har typ legat på varandra , det är så ett riktigt friendship är eller hur?
Jag är sjukt trött och väntar på att Ida ska ringa mig och när hon har ringt mig ska vi ner till Kungsmässan för att kolla på mellandagsrean, älska dom låga priserna.. ja.. jag är inte den rikaste .. :/

Emma ville att jag skulle skriva ett kompis inlägg till henne, så här kommer en fin liten dikt till henne..

"När jag är ledsen och behöver stöd, då finns du alltid där, när jag är i skolan och du inte är där, då ringer jag dig och skäller på dig för att du inte kommit i tid till skolan, dock är det inte för att du ska komma i tid till skolan, det är för att du ska komma i tid till mig, på rasterna träffas vi alltid, köper godis och går ut och tar en cigg eller två.
hoppas du inte blir sur för mitt fina inlägg men jag har 10000 saker att säga dig, skulle jag skriva ner det här så skulle det bli en hel bok, om det är något vet du alltid att du kan snacka med mig! Vi har vårt lilla egna kodord när vi är i fara eller är ledsen och behöver prata smsar vi SOS, så ringer vi upp varandra direkt , sicket friendship.
Det är så här bästa vänner ska ha det , nu vill jag bara skriva att jag älskar dig bästavän! hoppas du vet det"

Nu ska vi göra oss iordning puss !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

 Detta är våran nya blogg från och med nu ;) :   www.nattstad.se/Emaline ...


Nu blir det massa ändringar i bloggen. Nä men lite ändringar jag och Emelie pratade härom dagen om  att flytta våran blogg till nattstad. Och vi har kommit fram att göra det. Jag vet inte om vi kommer ha samma bloggadress men jag tror inte det :/ V...


Att ha en bästavän är fan underbart, jag har dock flera bästa vänner men nu ska jag skriva om en speciell bästa vän som heter Emma, hon ställer upp för mig i vått och torrt, och hon är en pärla! Tillexempel igår när hon kom hem till mig efter jag ...


Hej, förlåt att jag inte har bloggat, men jag har varit riktigt upptagen med allt, och igår när jag hade tänkt att blogga fick jag hjärnskakning för att jag satt på en bänk med ett ben på varje sida och Emma min bästa vän satte sig i mitt knä, sen så...

Hej nu är jag och några i klassen. Påväg till Halmstad. Vi ska kolla på en högskola. Bloggar när jag kommer hem. ...

Ovido - Quiz & Flashcards